Η καλλιέργεια της υπομονής
στα παιδιά

Στις δεκαετίες του 1960 και του 1970, ένας ψυχολόγος από το Stanford έκανε πειράματα για την ανάπτυξη και την υπομονή των παιδιών. Τα πειράματα αυτά είναι γνωστά ως "πειράματα της μολόχας". 

Στα πειράματα του Mischel, δίνουν μια μολόχα σε ένα παιδί. Κατόπιν, λένε στο παιδί ότι ο πειραματιζόμενος θα φύγει από την αίθουσα και ότι, εάν το παιδί δεν φάει τη μολόχα όσο λείπει ο πειραματιζόμενος, θα του δώσουν και άλλη μολόχα. Εάν το παιδί φάει τη μολόχα προτού επιστρέψει ο πειραματιζόμενος, δεν θα πάρει άλλη μολόχα.

Ο Mischel ήθελε να δει εάν υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στα παιδιά που θα προτιμούσαν να απαρνηθούν μια προσωρινή απόλαυση για ένα πιο μακροπρόθεσμο κέρδος. "Φάε μία μολόχα τώρα ή έχε δύο στο μέλλον". Η έρευνα του Mischel κατέληξε στο πόρισμα ότι τα παιδιά που είχαν υπομονή και μπορούσαν να περιμένουν να πάρουν μελλοντικές ανταμοιβές είχαν επίσης καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, είχαν λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαρα και λάμβαναν υψηλότερα επίπεδα εκπαίδευσης από τα παιδιά που έτρωγαν απευθείας την πρώτη μολόχα.

Η έρευνα έδειξε ότι τα παιδιά που θυσιάζουν την προσωρινή απόλαυση για μακροπρόθεσμες απολαβές είναι πιο επιτυχημένα στη διάρκεια της ζωής τους.

Το Pritt World και οι ειδικοί της εκπαίδευσης ανέπτυξαν μια σειρά από κατασκευές χειροτεχνίας με διαφορετικούς βαθμούς δυσκολίας. Οι κατασκευές αυτές είναι σχεδιασμένες για να διδάξουν στα παιδιά διάφορες δεξιότητες χρήσιμες για τη ζωή όπως η υπομονή. Στη χειροτεχνία, πρέπει κανείς να περιμένει να στεγνώσει η κόλλα, να συγκεντρώσει όλα τα υλικά και να κόψει προσεκτικά όλες τις σελίδες.  Όλες αυτές οι δραστηριότητες απαιτούν χρόνο και υπομονή.

Πάρτε μέρος στη συζήτησή μας στη σελίδα μας "Pritt World" στο Facebook